Михайло-Коцюбинська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Доповідь директора Мньовської ЗОШ І-ІІІ ст. Гетти О.І. за діяльність протягом 2019-2020 навчального року

Дата: 03.07.2020 08:11
Кількість переглядів: 1155

          2019-2020 н.р. був для мене і звичайним , і складним.Як директор школи у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1 .Загальні відомості про навчальний заклад:

            Комунальний заклад освіти «Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів» Михайло – Коцюбинської селищної   ради розташований  за адресою: 15540, с. Мньов, вул..Миру б.9

*   Статут зареєстрований рішенням 36 сесії сьомого скликання   Михайло – Коцюбинської  селищної  ради  Чернігівського  району Чернігівської  області від 18.12.2019 року

* Ідентифікаційний код: 26543637         

2. Матеріально-технічна база навчального закладу:

        Школу збудовано та введено в експлуатацію  у 1982 році (будівля складається з 2-х поверхів, проектна потужність -  96 учнів, площа – 1204,5 м2, кубутура 5703 м3, складається з класних кімнат , класів –кабінетів, спортивної зали, комбінованої майстерні та шкільної  їдальні)

             У закладі створено   умови для роботи і навчання, проводяться ремонти, згідно  до норм та вимог сьогодення  у навчальних  кабінетах, намагаємося  оснастити школу новим сучасним обладнанням.

       Кожен рік виконуються  косметичні ремонти, є висновки державної санітарно - епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опору ізоляції електромережі про що свідчить Акт прийомки школи до нового 2019-2020 н.р.

                     Школа має достатню кількість комп»ютерів – 20 шт., що забезпечує абсолютно  всі потреби освітнього  процесу. Недоліком є те, що вся коп»ютерна техніка застаріла, тобто строк її функціювання – вичерпаний  і становить 12 і 13 років. Нові ноутбуки використовуються вчителями та  адміністрацією школи , як переносні пристрої .Із січня 2020 року навчальний заклад підключений до проводового Інтернету, що забезпечує повну можливість використання його у навчальному процесі.

              Забезпеченість закладу меблями 100%. , але застаріла і потребує заміни. Всі кабінети і класні кімнати відповідають типовим перелікам та вимогам навчальних програм.

Стан і розвиток шкільної мережі

   Станом  на 01.06.2020  року в школі навчалося 44  учні, з них : 1-4 класів – 15, 5-9 класів – 28: у 10-11 класах – 1. Нараховувалося 6 класів комплектів, з них – 1-4 класи – 2 класи, 5-9 – 4 класи, 10-11 класи – 0 клас.

Мова навчання – українська

Середня наповнюваність класів – 8 учнів

Школа працювала в одну зміну

Станом на 01.06.2020 року кількість дітей від 6 до 18 років 46 , 44 з них – учні  школи.

Матеріальне забезпечення  школи:

  1. Автотранспорт: автомобіль ГАЗ 32213,державний номер СВ 18-74 АА рік випуску 2006, на 12 посадочних місць, інжекторна,працює на бензині марки А-95, середня витрата на 100 км – 15,6 л,  дата введення в експлуатацію - грудень 2007 року , пробіг на сьогодні   км без капітального ремонту, пробіг за 1 день – 44 км, помісячна витрата пального 160 л, підвозиться на даний час 10 дітей,останній  техогляд - 09.06.2016 року.  Пропозиція щодо оптимізації руху автобуса – ремонт ділянки дороги від Хропатого до Центрального.
  2. Енергозберігаючі заходи:
  • кожен клас має площу 36,4 м2, та 2 вікна розміром 2,3 х 2,00: вікна всі мають подвійне скло, запінені, замінені  на пластикові.
  • Всіх вікон в школі 53. Потребують термінової заміни вікна спортивної зали та фізкабінету і майстерні.
  • Утеплена теплотраса від котельні до школи – 180 метрів
  • До початку навчального року проведено ремонт стелі спортивної зали
  • Частково випиляні  велетні – тополі біля школи, які становили загрозу життя і здоров»я дітей.
  • Навколо школи встановлено бетонний паркан  та нові сучасні ворота і хвіртка
  • Замінені 1 вхідні двері
  1. Комунальні послуги:
  • Котельня автономна, газова, 2 котли КС – 50, 2 насоси та 2 мотори, за рік споживаємо 13340- 15000 м3,за місяць – 1905-2500 м3. Опалювальна площа школи становить 1204,5 м3, об’єм школи 5703 м3
  • Елктроенергія: освітлення люмінесцентне, за рік витрачаємо 3370 квт./год – 4000 квт/год. За місяць – 280 квт/год.
  • Економія за рік: газу – 1 тис.м3, електроенергії – 850 квт/год.
  •  На під’їзді 1 вчитель із Чернігова: вчитель математики та інформатики.  Всіх вчителів в школі 10,  9 з них – місцеві, мають своє житло.
  1. Господарські проблеми:
  • Заміна вікон у коридорах, спортивній залі
  • Видалити  старі тополі біля школи – 6 шт.
  • Пофарбувати фасад школи
  • Встановити вхідні двері школи

Через 3 роки реорганізація школи з І-ІІІ ступеня в школу І-ІІ ступеня

Матеріально – технічне забезпечення

             Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи щорічно зазнають змін Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте, сніг розчищений за що особливо хочу подякувати технічний персонал. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються, своєчасно обрізаючи дерева, кущі. Огорожа завжди ремонтується , бордюри побілені. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи.

       При поточному ремонті в цьому році використовуються державні кошти, закладені в бюджет. Уже  придбано всі  будівельні матеріали для проведення поточного ремонту.

            

З. Кадрове забезпечення навчального закладу

               Кадрова політика  загальноосвітньої школи  будується з урахуванням підвищених професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення, модернізацією всіх компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти і набуває значної актуальності у зв’язку з реформуванням освітньої галузі . Сучасний загальноосвітній навчальний заклад потребує вчителя - психолога, вчителя - технолога, вчителя - дослідника, який повинен вміти творчо розв’язувати професійні проблеми.

        Завдяки постійній увазі щодо розстановки і підбору кадрів та всілякої підтримки   в школі склався роботоздатний педагогічний колектив. З боку    адміністрації школи  всі вчителі, які або здобували, або отримували другу вищу освіту  мали лише підтримку. А саме головне, я сама в постійному пошуку впровадження нових принципів і методів навчання, інноваційних технологій і залучаю до цього педагогічних працівників. Одним із  показників такої діяльності є  щорічне проведення декад творчих уроків.

       В 2019-2020 н.р. педагогічний колектив складався із 10 вчителів, із них 10 мали основну роботу. Вакантним протягом  року було місце вчителя англійської мови ( вчитель- спеціаліст у декретній відпустці) Школа на 100%  була забезпечена педагогічними кадрами. Всі вони мають вищу фахову  педагогічну освіту, володіють державною мовою, є  активними користувачами ПК.

         Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників проводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».

Атестація педагогічних працівників проводиться з метою:

-встановлення їх кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації, стажу педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;

-активізації їх професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.

Атестація здійснюється за планом. Під час проведення атестації не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію.

Не мають місця випадки зниження в ході атестації кваліфікаційної категорії чи позбавлення педагогічного звання. Безконфліктність організації і проведення атестації забезпечується доброзичливими взаєминами між педагогами, які атестуються, та членами атестаційної комісії, готовністю їх до конструктивної та результативної роботи, відкритістю планування та дотримання норм і правил проходження атестації. Абсолютно всі матеріали атестації: плани, графіки, засідання атестаційних комісій, вивчення і узагальнення досвіду, видання наказів, написання характеристик виконую я.

      Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації, що простежується протягом п’яти років. Я вчасно подаю графік проходження атестації, а значить замовляю курси, забезпечую заміну уроків, видаю посвідчення про відрядження, оформляю бухгалтерські документи для отримання виплати відряджувальних.  

         Поряд з курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності. Кожен педагог займається самоосвітою згідно з індивідуальним планом підвищення кваліфікації, який включає у себе опрацювання після курсового завдання. У системі методичної роботи є заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації: конференції, семінари,  педагогічні ради.

Курсова перепідготовка поєднується з методичною роботою на різних рівнях та із самоосвітою. Новою формою курсової перепідготовки стало дистанційне навчання, яким скористувалося вже 3 колег.

 

4.Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі:

 

         Головним завданням сучасного навчального закладу є підтримка й поліпшення здоров’я дітей. Курс «Основи здоров’я» сприяє активному використанню учнями основних методів і засобів формування здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичної, соціальної й духовної складових здоров’я. В штаті школи відсутній медичний працівник, але співпраця із місцевим ФАПом ( завідувач Тереховець П.В.) дає можливість  надати першу медичну допомогу в разі захворювання дитини під час освітнього процесу в школі. Для попередження та виявлення захворювань протягом навчального року проводиться медичне обстеження учнів спеціалістами М.Коцюбинської лікарні.  Навесні 2020 року були оглянуті всі учні школи та отримають довідку форми 086, а також щорічний розподіл учнів на  фізкультурні групи

      На початок кожного року з метою проведення щоденного контролю  роботи харчоблоку  видається наказ по школі, призначається із числа вчителів відповідального за контроль по харчуванню, чергові вчителі ведуть бракераж ний  журнал та здійснюють зняття проби виготовленої  продукції.. Випадків виявлення кишкових інфекцій не було. Технологія приготування страв дотримується. Але з березня  2020 року і до кінця навчального року шкільна їдальня не функціонувала через причини, які набули загального характеру в державі.

             Учні школи мають статус потерпілої дитини внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, а тому харчування є безкоштовним. Учні харчуються один раз, відповідно до затвердженого графіку роботи.Учні перебувають в їдальні в супроводі вчителів.На сьогодні із 44 учнів пільговики становлять 43 учнів.

  1. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

      У 2019-2020 навчальному році безпечне проведення освітнього процесу здійснювалось згідно Положенням про організацію роботи з охорони праці.

            Учні та вчителі навчального закладу дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з учнями та інструкцій з охорони праці для вчителів.

         Адміністрацією закладу в період  2019-2020 навчального року були призначені комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та будівлі, а також роботи електричних пристроїв (робота електроприладів в їдальні, персональної та оргтехніки).

Згідно зі статтею 17 Закону України «Про охорону праці» та статтею 169 Кодексу Законів про Працю усі працівники закладу проходять попередній і періодичний медичний огляд.

З метою організації розробки комплексного плану в школі видаються накази адміністрації, якими призначається відповідальна особа з охорони праці, пожежної  безпеки та . електрогосподарства.

Перед початком навчального року комісією були проведені випробування спортобладнання, стан споруд на спортивних майданчиках, справність кріплення воріт, а також всієї огорожі навколо території.

Комісійно були обстежені приміщення , в яких перебуває технічний та обслуговуючий персонал, класні кімнати та кабінети , майстерня, спортивний зал на предмет знаходження і вилучення зайвих особистих приладів не задіяних у трудовому процесі, які можуть спричинити шкоду чи аварійну ситуацію. На виявлені недоліки було вказано працівникам .

Будівля школи забезпечена первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем (пожежними щитами та стендами, пожежними відрами, ящиками з піском тощо), пожежним знаряддям (пожежними ломами, баграми,сокирами). Усі вогнегасники перезаряджені, пройшли технічне обслуговування на що маються акти, та розміщені у легкодоступних місцях, які унеможливлюють їх пошкодження.

По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Не менше ніж раз на рік, проводяться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту.

        Згідно санітарних, пожежних норм і правил, школою отримані Паспорти готовності школи до нового навчального року, акт опору ізоляції та освітлювальної проводки, видані комісією акти прийому кабінетів хімії, фізики, біології, комп'ютерного класу, спортзалу, спортмайданчика.

Особлива увага у закладі приділяється заходам, щодо запобіганням нещасним випадкам на виробництві.

У разі нещасного випадку, у школі своєчасно проводиться його розслідування.,

                    Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі, створено службу з охорони праці, сплановані відповідні заходи.

                    На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.

                           У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Кожним вчителем-предметником проводились інструктажі перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, згідно видів діяльності на уроках трудового навчання, фізкультури, про що робилися відповідні записи в класних журналах. Питання щодо запобігання дитячого травматизму розглядалися на нараді при директору  МО  класних керівників, батьківських зборах.

                      За період 2019-2020 н.р. не зафіксовано  випадків травматизму невиробничого характеру та  випадків травматизму під час освітнього  процесу.

6.Навчально - виховна робота у навчальному закладі:

          Наш заклад функціонує на підставі Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту школи.

Всі діти шкільного віку, які проживають у мікрорайоні школи охоплені навчанням.

     Основний напрямок навчальної діяльності закладу в 2019-2020 н.р. був підпорядкований  виконанню основної  науково – методичної  проблеми  

«Становлення сучасної особистості  через запровадження технології розвивального  навчання», а саме:

-     діагностування вчителів з метою виявлення рівня їх методологічної підготовки з проблеми;

-      підбір та опрацювання  методичної  літератури з даної  проблеми;

-   модернізація навчально – методичної бази як обов»язкової умови підвищення  продуктивності освіти, проведення апробаційних творчих уроків із використанням  технології розвивального навчання;

-      продовження впровадження інтерактивних технологій,

-      диференційованого та проблемного навчання;

-      різноманітна проектна діяльність вчителів та учнів;

-      розширення повноважень учнівського самоврядування;

               У школі здійснюється допрофільне навчання .

       У 209-2020 в початковій школі навчалося 19 учнів, із них 7 учнві 1 класу оцінювались вербально, навчальні досягнення учнів 2-3-х класів оцінювалися за 12-бальною шкалою. Навчальний рік на відмінно закінчили і отримали Похвальні листи за особливі успіхи у навчанні 2  учнів 2-4-х класів.

         У 2015-2016 н.р. в середній та старшій школі (5-11-ті класи) навчалося 39 учнів. Навчальний рік на достатньому рівні  закінчили 25 учнів, що становить 64,1%

2.1.Результати  навчальних досягнень учнів 1-11 класів

   Протягом 2019-2020 навчального року систематично здійснювався контроль за процесом навчальної  діяльності , проводився моніторинг якості знань, умінь і навичок учнів, їх розвитку та наступної корекції.

При визначенні навчальних досягнень учнів підлягали аналізу:

  • Рівень володіння розумовими  операціями: аналізувати, синтезувати порівнювати, узагальнювати, робити висновки;
  • Ступінь сформованості загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;
  • Цінність, повнота, наочність, обґрунтованість, правильність відповідей;

 

№п/п

ПІБ класного керівника

Всього учнів

Високий

Достатній

Середній

Початковий

1

Чеботар Наталія Іванівна

2

5

 

 

 

 

2

Лутченко Інна Олександрівна

3

10

2/20%

5/50%

3/30%

0

3

Лутченко Юрій Іванович

5

6

0

3/50%

3/50%

0

4

Лутченко Наталія Миколаївна

6

6

0

1/16,6%

5/83,3%

0

5

Храпата Вікторія  Андріївна

7

5

0

1/20%

4/80%

0

6

Гаврилюк Світлана Федорівна

9

11

0

2/18,2%

9/81,8%

0

7

 

10

1

0

0

1/100%

0

 

Всього:

7

39

2/5,1%

12/30,8%

25/64,1%

0

    У 2020 – 2021 навчальному  році педагогічним працівникам необхідно  удосконалити індивідуальну  роботу з учнями, які  балансують між достатнім і високим  рівнем  знань, співпрацювати із батьками з метою  створення всіх умов для покращення своїх знань. Таких учнів у нас 8.

        В зв»язку із запровадженням карантину учні 9-го класу були звільнені від  складання ДПА. Вони мали складати українську мову, математику та правознавство. Всім зроблені записи в свідоцтвах про базову середню освіту та класному журналі  з названих предметів  «звільнений/а.

   2.4.Виховна робота
        В 2019/2020 навчальному році виховна робота в школі була спрямована на реалізацію Закону України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту ” , Програми „Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України ” , Загальнодержавної програми « Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2020 року, Державної програми „Репродуктивне здоров’я нації  ” . Програми профілактики інфекції, що передається статевим шляхом, Програми боротьби із захворюваннями на туберкульоз дітей та підлітків, Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ – інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ –інфікованих і хворих на СНІД , Комплексної програми формування навичок здорового способу життя серед дітей та молоді,  Комплексні заходи з відзначення 75 – річчя Великої Перемоги у Другій світовій війні, посиленні національно – патріотичного виховання, зокрема участь в акціях «Лист пораненому», Програми «Сприяння просвітницькій роботі «Рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя.

           Протягом  року основна увага акцентувалася  на посиленні національно – патріотичного виховання: відзначалися на достатньому рівні всі державні свята, запроваджена  щотижнева інформаційна хвилинка, щотижневі  загальношкільні лінійки, під час проведення яких виноситься і заноситься Державний прапор та всі учні школи  виконують Державний  гімн. На всіх святах звучить Клятва українця. Новими у практиці виховної  роботи  були такі заходи, як відзначення Дня примирення, Всеукраїнська акція «Вишиванка», «Мак пам’яті» , волонтерська акція бійцям АТО, проведення флешмобів , День Героїв Небесної сотні

          Класними керівниками були складені виховні плани роботи, які відповідають виховній темі школи

Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом навчального року здійснювалася за основними напрямками:

1. Військово-патріотичне виховання

2.  Морально-правове та превентивне виховання.

3.  Громадянське виховання.

4.  Екологічне виховання

5.  Художньо-естетичне виховання

6.  Родинно-сімейне виховання

7.  Трудове виховання

8.  Формування здорового способу життя

9.  Сприяння творчому розвитку особистості

           .

9.  Науково-методична робота

   

10. Соціальний захист:

              Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, які навчаються в школі, проводиться згідно з чинним законодавством.

Постійно працює рада профілактики, проводяться рейди «Урок», «Діти вулиці»,

На внутрішкільному контролі  стояв 1 учень , який без поважних причин пропускав багато уроків. Усі випадки невиконання правил поведінки учнями в полі зору учителів, батьківської громади, парламенту школи, ради профілактики.

Постійно оформляються пакети документів на дітей, що потребують особливої педагогічної уваги, контролюється їх поведінка і відвідування уроків., на початку року складаються банк даних дітей за категоріями.

11. Профорієнтаційна робота

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи - підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота в закладі проводиться під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню сприяють  позакласні виховні заходи.

Завдання педагогічного колективу допомогти випускникам правильно обрати професію свого майбутнього життя, врахувати не тільки бажання учня, але й вимоги до професії.

12. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі:

Співпраця з батьками

Виховання учня в школі та сім'ї — щоденний безперервний процес. Тому педагогічний колектив працює з тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов'язаних із професійним світом, захопленнями своїх дітей, родинними святами.

Класні керівники тісно співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої висновки вони заносять до щоденника психолого- педагогічних спостережень та протоколів.

Протягом  року проводяться 2 загальношкільних зборів.

13. Управлінська діяльність:

       Управління школою здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутришкільного контролю та календарних планів учителів-предметників і виховної роботи класних керівників. Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їхньої діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

          У школі в наявності всі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Із підключенням до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість учителям і адміністрації оперативно й мобільно використовувати достовірну інформацію, вчасно знайомитися з новими документами і навіть їх проектами.

     Адміністрація використовує різноманітні форми контролю за станом освітнього процесу, передусім такі традиційні, як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів і програм, перевірка класних журналів, щоденників тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення в рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань і навчальних досягнень учнів, проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

          Протягом 2020 року будо видано понад 80 наказів з кадрової діяльності,  з освітньої діяльності та  по руху учнів.

        Щомісячно проводжу нараду при директору та  щотижня – оперативну нараду. Вся інформація із електронної пошти та  видана на нарадах директорів негайно доводиться до відома колективу  школи.

        Постійно веду алфавітну книгу, список первинного обліку дітей, облік свідоцтв про базову загальну середню  освіту та облік видачі атестатів про повну загальну середню освіту. Власноруч, в електронному вигляді друкую додатки до атестатів та свідоцтв, вчасно роблю замовлення на  отримання документів про освіту. Найбільше роботи на початку року – вся статистична звітність сьогодні вимагається у паперовому вигляді, електронному і за програмою «Курс школа»

     Щомісячно виконую  бухгалтерську роботу таку, як подача табелів обліку робочого часу, заміни уроків, списування пального при підвозі учнів, передача даних по обліку енергоносіїв – газу та електроенергії.

      Щоденно працюю з електронною поштою, відправляю багато інформації саме через неї. Протягом року не пропустила жодної наради директорів.

        На початок  року здійснюю всю роботу по плануванню: річний план, перспективний. Перевіряю планування календарне вчителів – предметників та планування класних керівників і гурткової  роботи, 4 рази на рік перевіряю стан ведення класних журналів, учнівських щоденників, видаю  накази. Вчасно ведуться записи в трудових книжках, веду документацію  з охорони праці. Кожного  року готую пакет документів для запуску газової котельні .Багато часу приділяю господарській частині по обслуговуванню будівлі школи.

 

Робота навчального закладу в умовах карантину

     З 13 березня в школі були припинені навчальні заняття. Згідно наказу відділу освіти Михайло – Коцюбинської селищної ради в школах введено карантин з нагоди поширення інфекційної хвороби KOVID – 19.

       На нараді при директору 13.03. було прийнято рішення про проведення роз’яснювальної  роботи серед батьків про правила санітарії і гігієни з метою уникнення інфекційним захворюванням. Батькам були   надіслані пам’ятки про KOVID – 19, а також прийнято рішення про роботу педагогічних працівників дистанційно.

       Класні керівники зібрали інформацію про забезпечення учнів класу мобільними та інтернетними засобами і прийнято колегіальне рішення про спосіб спілкування в ході дистанційного навчання.

       Учнів 2 і 3 класів класні керівники Чеботар Н.І. та Лутченко І.О. вирішили інформувати через Вайбер  батьківського телефону. Вчителі надавали тему уроків, вправи і завдання в підручнику. Виконані завдання надсилають у фоторежимі вчителеві.

        Кожному з батьків  була надана пам’ятка про :

  • Уроки проводяться згідно розкладу на ІІ семестр
  • Кількість уроків така, як і була раніше
  • В зошит учень записує дату та тему уроку і потім виконує всі завдання.
  • Були надані  для всіх класів розклад відео уроків на телеканалах.

Один раз в тиждень між директором школи та вчителем відбувалася особиста бесіда. Вчителі надсилали звіти про проведені уроки в режимі он-лайн, а також інформували про  учнів, які не   виходять на зворотній зв’язок.

       В ході дистанційної  роботи  на оперативках вчителі були ознайомлені із листами  та наказами  МОН України щодо удосконалення дистанційного навчання, а також по питаннях завершення навчального року в умовах карантину. 

      Прийнято до виконання наказ МОН про відміну проведення ДПА в 4-у та 9-у класах, про порядок оцінювання  учнів в умовах карантину, про порядок переведення учнів до наступних класів, а також про зарахування учнів до 1-го та 10-го класів.

      В період з 12.05. по 22.05. були проведені підсумкові контрольні роботи з усіх предметів. Зміст їх  був надісланий кожному учневі. Учні з хуторів, де відсутня інтернет – мережа контрольні роботи були доставлені в письмовому вигляді.

      З 25.05. вчителі, згідно графіка, розпочали заповнювати класні журнали та виставляти поточні, тематичні, семестрові та річні оцінки. Педагогічна рада розглянула  інформацію класних керівників про  оцінення  здобувачів освіти та прийняла рішення про перевід їх до наступних класів.

      Вчителі в період дистанційного навчання:

  1. Виконали програмовий матеріал
  2. В плані самоосвіти опанували новими інтернет – технологіями.
  3. Кожен вчитель отримав сертифікат про навчання в режимі он-лайн

на певній  освітній платформі.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь