Михайло-Коцюбинська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Без ксерокопій, сканкопій чи фотографування: як відбувається шеринг документів у сервісних центрах Пенсійного фонду України.

Дата: 15.10.2024 12:46
Кількість переглядів: 51

 

Для отримання значної кількості послуг у територіальних органах Пенсійного фонду України можна обійтись без ксерокопій, сканкопій чи фотографування основних особистих документів, як-то біометричний паспорт у формі ID-картки, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) чи свідоцтво про народження. Для цього в сервісних центрах Пенсійного фонду України реалізовано можливість використання електронних документів з мобільного застосунку «Дія» за допомогою шерингу.

Шеринг документів* (від англ. to share – поділитися) – це можливість надсилання копій цифрових документів у систему державного органу за допомогою мобільного застосунку «Дія».

Як відбувається шеринг цифрових документів?

  • Користувач мобільного застосунку «Дія» має відкрити свої цифрові документи, натиснувши обрати документ, щоб згенерувати штрихкод (на зворотному боці документа), та продиктувати працівнику Фонду 13-значний код, зазначений під штрихкодом.

  • Співробітник сервісного центру Фонду вносить в інформаційну систему продиктований користувачем код з «Дії».

  • Користувачу надходить запит на надання копії цифрового документа, який потрібно підтвердити «Дія.Підписом» у смартфоні

  • Після успішного накладання користувачем цифрового підпису копія документа надходить в інформаційну систему Фонду у форматі підписаного pdf-файлу та метаданих (json).

З якою метою можуть використовуватись документи з «Дії» в сервісних центрах Фонду?  

Шеринг цифрових документів може бути корисний під час:

  • призначення / перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;

  • призначення соціальних послуг;

  • розгляду всіх питань щодо призначених виплат (зміна способу виплати, зміна банківських реквізитів, переведення пенсійної виплати за новим місцем проживання, поновлення виплати пенсії);

  • виправлення / уточнення персональних даних у реєстрі застрахованих осіб;

  • оформлення та отримання пенсійного посвідчення;

  • отримання довідок (ОК-5, ОК-7), витягів з електронного реєстру листків непрацездатності, інших документів;

  • оформлення допомоги на поховання тощо.

Чому це безпечно

  • Дані передаються в зашифрованому вигляді та можуть бути розшифровані (прочитані та оброблені) тільки тим державним органом, який їх запитав у користувача.

  • Зашифрований пакет з даними надсилається на сервер органу лише після дозволу користувача, який він надає в застосунку «Дія» безпосередньо перед відправленням.

  • Кожна цифрова копія документа містить інформацію про отримувача, його відділення та дату її формування.

  • Забезпечується дотримання вимог законодавства про захист персональних даних.

  • За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області

 

Фото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь