До Михайло-Коцюбинської селищної ради із робочим візитом завітали працівники Чернігівського районного управління поліції ГУНП в Чернігівській області
27 січня до Михайло-Коцюбинської селищної ради із робочим візитом завітали та поспілкувалися із заступником селищного голови Мариною Галько працівники Чернігівського районного управління поліції ГУНП в Чернігівській області щодо можливості участі територіальної громади в Проєкті «Вихователь безпеки» який реалізовується за ініціативи Управління ювенальної превенції Національної поліції України та Міністерства внутрішніх справ України у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Міністерством розвитку громад та територій України, освітнім омбудсменом України, Асоціацією міст України, Асоціацією об’єднаних територіальних громад, Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.
Мета проєкту: створення безпечного освітнього середовища для дітей, удосконалення партнерства та комунікації поліції, закладів освіти, громади та батьківського врядування.
Хто може брати участь?
Територіальні громади, які зацікавлені у впровадженні зазначеного пілотного проєкту у своїй громаді та які вчасно подали анкету, готові ввести відповідну посаду або покласти відповідні обов’язки на діючого працівника територіальної громади, здійснювати виплати щомісячного грошового забезпечення спеціаліста із безпеки в освітньому середовищі, забезпечити (облаштувати) його необхідним робочим місцем та офісною технікою, канцелярським приладдям.
Що належить до компетенції вихователя безпеки?
- протидія булінґу (цькуванню) учасників освітнього процесу;
- виявлення та припинення в межах компетенції правопорушень у приміщенні навчального закладу та на його прилеглій території;
- комунікація з адміністрацією закладу освіти, представниками поліції та служби у справах дітей щодо проявів серед дітей суїцидальної поведінки;
- провадження діяльності, пов'язаної із забезпеченням прав дитини на здобуття освіти;
- участь у проведенні індивідуальної профілактичної роботи з учнями;
- запобігання правопорушенням в учнівському середовищі (проводить індивідуальні бесіди, лекції, інтерактивні заняття тощо);
- впровадження передового досвіду та інноваційних технік в організації безпеки учасників освітнього процесу, підвищення рівня захищеності дітей, протидії вчиненню правопорушень дітьми та стосовно них тощо;
- створення безпечної інфраструктури на прилеглій до шкіл території та інше.