Михайло-Коцюбинська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Лікарняні і декретні допомоги від Фонду призначили для 2,4 млн осіб за підсумками 10 місяців

Дата: 12.11.2021 13:50
Кількість переглядів: 302

За підсумками січня–жовтня 2021 року Фонд соціального страхування України прийняв на фінансування листки непрацездатності по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах на суму 16,2 млрд гривень.

За виплатами відповідно до загальнообов’язкового державного соціального страхування за цей період звернулись майже 2,4 мільйона українців. Це на 27% більше, ніж упродовж 10 місяців 2020 року.

Порядок отримання матеріального забезпечення від Фонду:

1. Про створений е-лікарняний працівнику необхідно повідомити свого роботодавця будь-яким зручним обом способом (наприклад, телефоном). Якщо застрахованій особі видали паперовий листок непрацездатності, його потрібно передати до уповноваженої особи на підприємстві (кадровика, табельника або бухгалтера). Це необхідно зробити не пізніше ніж упродовж 12 місяців після отримання лікарняного листка.

Детальніше про алгоритм дій працівника, якому відкрили е-лікарняний: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977654.

Можливі помилки при формуванні е-лікарняних і їх вирішення:  http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978101.

2. Е-лікарняний або паперовий листок передають на розгляд Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення). Електронний документ роздруковувати не обов’язково. Строк розгляду документів і прийняття рішення – 10 календарних днів з дати видачі е-лікарняного (датою видачі вважається восьмий день після дати закриття е-лікарняного, а для лікарняних по вагітності та пологах – восьмий день з дати відкриття). А для паперових лікарняних – 10 календарних днів після отримання листка непрацездатності від працівника.

3. Бухгалтерія страхувальника розраховує суму матеріального забезпечення та оформляє заяву-розрахунок для отримання фінансування від Фонду. Страхувальник подає заяву-розрахунок до Фонду упродовж не більш ніж 5 робочих днів. Ми радимо подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення (зверніть увагу, заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс на вебпорталі Пенсійного фонду, наразі він не має функціональної реалізації).

Як роботодавцю подати заяву-розрахунок за е-лікарняним: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977997.

4. Саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування допомоги. Аби слідкувати за станом фінансування онлайн, працівники мають дізнатись точну дату прийняття до фінансування заяви-розрахунку за своїм лікарняним. Це можна зробити безпосередньо в роботодавця, або у відділенні Фонду, де його зареєстровано. Контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493 (необхідно назвати свій ідентифікаційний код).

5. Знаючи дату отримання Фондом заяви-розрахунку, працівники можуть слідкувати за станом фінансування свого лікарняного листка в телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund.

6. Інформація щодо стану фінансування оновлюється в телеграм-каналі за тегом #фінансування_оперативно. Після здійснення фінансування знадобиться декілька банківських днів, доки кошти надійдуть на рахунок роботодавця – ця інформація відобразиться за тегом #фінансування_страхувальників у розрізі регіонів.

7.      Роботодавець виплачує допомогу застрахованій особі у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після надходження коштів від Фонду.

 

 

Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь