A A A K K K
для людей із порушенням зору
Михайло-Коцюбинська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Звіт про виконання  бюджету Михайло-Коцюбинської селищної  територіальної громади за І півріччя 2021 року

Дата: 05.10.2021 14:53
Кількість переглядів: 648

Звіт про виконання  бюджету

Михайло-Коцюбинської селищної  територіальної громади

за І півріччя 2021 року

 

 Розділ І. Загальна характеристика виконання бюджету

Бюджет Михайло-Коцюбинської селищної територіальної громади на  2021 року розглянуто і затверджено  сесією селищної  ради  24 грудня 2020 року. За І півріччя 2021 року внесені зміни до бюджету, зокрема збільшено бюджетні  призначення за рахунок вільного залишку коштів, що склався станом на 01.01.2021 р., на суму 7072,5 тис. грн. в т. ч. на суму 6127,9 тис. грн. загального фонду, на суму 219,1 тис. грн. спеціального фонду, на суму 650,0 тис. грн. освітньої субвенції, на суму 75,5 тис. грн. субвенції на підтримку осіб з особливими потребами. 

Селищний бюджет  за І півріччя 2021 року по доходах загального фонду з урахуванням трансфертів виконано на 106,28 %,  при уточненому плані 53027,4 тис.грн., фактично надійшло 56355,0 тис.грн. Перевиконання з урахуванням трансфертів становить 3327,6 тис.грн.  У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року, у 2021 році коштів надійшло більше на 15304,1 тис.грн. (37,28 %) Виконання планових показників по спеціальному фонду становить 71,71 %, надійшло 594,4 тис.грн. при плані 829,0 тис.грн. Це на 165,8 тис.грн. (38,7 %) більше, ніж за І півріччя 2020 р. По видатках загального фонду виконання становить 79,2 %, при уточненому плані 70455,9 тис.грн. використано 55813,7 тис.грн., по спеціальному використано 2454,9 тис.грн. при плані 5966,3 тис.грн., виконання становить – 41,1 %. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 р. видатки загального фонду збільшились на 15979,3 тис.грн. (40,1%), спеціального збільшились на 1204,7 тис.грн. ( 96,3 %).

Найбільшими бюджетоутворюючими підприємствами Михайло-Коцюбинської селищної територіальної громади є ТОВ «Чернігівська індустріальна молочна компанія», сплативши податків на суму 9168,2 тис. грн., що становить 29,8 % до надходжень загального фонду бюджету без урахування трансфертів, Михайло-Коцюбинська селищна рада – 3756,5 тис.грн. (12,2 %), ТОВ «Добродія Фудз»  – 961,0 тис. грн. (3,1 %), ТОВ «Еко Енерджі» –  1234,9 тис.  грн. (4,0 %), ТОВ «АФ Іванівка АГ» – 620,4 тис. грн. (2,0 %), ТОВ «Біокарт Агро»  – 425,9 тис. грн.(1,4 %),  ДП «Чернігіврайагролісгосп» – 946,0 тис. грн. (3,1%), ДП «Чернігівський лісгосп» – 2172,1 тис. грн. (7,1 %), Військова частина 2253 – 791,5 тис. грн. (2,6 %), ФГ «Квюс-Агро» – 407,2 тис. грн. (1,3 %), ПОП ім. Войкова – 431,8 тис. грн. (1,4 %), ВП «Атомремонтсервіс» – 475,0 тис. грн. (1,5 %), ФОП Бойко М.І. – 617,6 тис. грн. (2,0 %), ФОП Шпилька Ю.М  – 267,0 тис. грн.(0,9 %).

 

Розділ ІІ. Доходи

За І півріччя 2021 року виконання дохідної частини загального фонду  бюджету району без урахування міжбюджетних трансфертів склало 30786,6 тис.грн. при уточненому плані 27814,9 тис.грн., або 110,68 %. Відносно  І півріччя 2020 р. – на 7878,3 тис.грн. більше, у відсотках – на 34,4 %. Перевиконання по загальному фонду без урахування трансфертів становить 2971,7 тис.грн. 

В розрізі доходів надійшло коштів:

– податків та зборів на доходи фізичних осіб – 17445,6 тис.грн. (103,35 %), план – 16880,4 тис.грн., перевиконання склало – 565,2 тис.грн. Найбільші платники: ТОВ «Чернігівська Індустріальна Молочна Компанія» (7570,0 тис.грн.), ТОВ «Еко Енерджі» (609,4 тис.грн.), ТОВ «Добродія ФУДЗ» (892,0 тис.грн.), ДП «Чернігіврайагролісгосп» (373,4 тис.грн.), М.-Коцюбинська селищна рада (3756,5 тис.грн.), ПОП ім.Войкова (241,1 тис.грн.), ДП «Чернігівський лісгосп» (219,8 тис.грн.), Військова частина 2253 (791,5 тис.грн.), ВП «Атомремонтсервіс»ДП«НАЕК»ЕНЕРГ (475,0 тис.грн.), ТОВ «Барішівська зернова компанія» (237,8 тис.грн.), ТОВ «Агрофірма Іванівка АГ» (90,2 тис.грн.), ФГ «Квюс-Агро» (152,7 тис.грн.);

– плати за землю  – 6039,4 тис. грн (98,53 %), план – 6129,4 тис. грн., з них орендної плати з юридичних осіб – 3764,7 тис. грн., орендної плати з фізичних осіб – 1445,9 тис. грн., земельного податку – 828,8 тис. грн. Найбільші платники: ТОВ «Чернігівська Індустріальна Молочна Компанія» (1174,1 тис.грн.), ТОВ «Еко Енерджі» (516,2 тис.грн.), ТОВ «Агрофірма Іванівка» (378,5 тис.грн.), ДП «Чернігівський лісгосп» (201,2 тис.грн.), ПОП ім. Войкова (56,5 тис.грн.),  ДП «Чернігіврайагролісгосп» (122,7 тис.грн.), ТОВ «Біокарт Агро» (319,1 тис.грн.), ФГ«Квюс-Агро» (160,1 тис.грн.), ФОП Бойко М.І. (617,6 тис.грн.), ФОП Шпилька Ю.М  (267,0 тис.грн.), ФОП Симончук О.В. (355,6 тис.грн.);                                                            

– єдиного податку – 4062,9 тис. грн. (134,68 %), план становить 3016,8 тис. грн., в тому числі єдиного з с/г надійшло 1112,5 тис. грн., єдиного податку з юридичних осіб – 104,0 тис. грн.; єдиного податку з фізичних осіб – 2846,4 тис. грн. Найбільші платники: ТОВ «Чернігівська Індустріальна Молочна Компанія» (402,7 тис.грн.),  ПОП ім. Войкова (107,4 тис.грн.) , ТОВ «Барішівська зернова компанія» (93,3 тис.грн.), ТОВ «Еко Енерджі» (108,6 тис.грн.), ТОВ «Агрофірма Іванівка» (151,6 тис.грн.), ТОВ «Біокарт-Агро» (102,9 тис.грн.), ФГ «Квюс-Агро» (77,7 тис.грн.).

– акцизного податку – 656,1 тис. грн. (329,51 %), план становить 199,1 тис.грн, з них за пальне – 449,0 тис. грн., акцизний податок з роздрібної торгівлі підакцизних товарів  207,1 тис. грн., перевиконання становить 457,0 тис.грн.  Найбільші платники: ПП «Немо 92» (13,7 тис.грн. ), ТОВ «Експрес-торг» (110,3 тис.грн.), ФОП Васильченко С.В. (8,7 тис.грн.), ФОП Косовець Т.М. (14,0 тис.грн.), ФОП Шкардибарда Н.Д. (8,2 тис.грн.);

– податку на нерухоме майно надійшло 174,3 тис.грн. ( 107,82 %) при плані 161,6 тис. грн., перевиконання становить 12,7 тис.грн. Найбільші платники: ПОП ім. Войкова (10,0 тис.грн.), ТОВ «Чернігівська Індустріальна Молочна Компанія» (9,1 тис.грн.) ,ТОВ «Добродія ФУДЗ» (65,9 тис.грн.), ТОВ Ірга-С (20.4 тис.грн.) , СТОВ Андріївське (4,4 тис.грн.) ;

            – рентної плати за використання природних ресурсів  – 2204,4 тис. грн..  Найбільші платники: ДП «Чернігіврайагролісгосп» (449,9 тис.грн.), ДП «Чернігівський лісгосп» (1750,9 тис.грн.) ;

         – транспортний податок надійшов в сумі 24,8 тис. грн., найбільше перерахували: ТОВ «Чернігівська Індустріальна Молочна Компанія» (12,3 тис.грн.) , ФГ «Квюс-Агро» (12,5 тис.грн.). 

            Неподаткові надходження становлять 179,1 тис. грн. Це адміністративні штрафи, збори та плата за надання адміністративних послуг , надходження від орендної плати за користуванням цілісним майновим комплексом, державне мито, адміністративні штрафи, кошти за шкоду, внаслідок самовільного зайняття земель.

До спеціального фонду селищної ради за звітний період без урахування трансфертів надійшло коштів в сумі 568,9 тис. грн. при плані 803,4 тис. грн., в тому числі:

– екологічний податок – 29,5 тис. грн.;

– власні надходження – 376,5 тис. грн. (плата за послуги – за танці, за платне харчування, за навчання в школі мистецтв);

– кошти цільового фонду – 133,8 тис. грн. (послуги по благоустрою, надання довідок, довіреностей, використання тракторів, спуск на воду маломірних суден);

– грошові стягнення за шкоду навколишньому середовищу – 29,1 тис. грн.

            Виконання становить 70,81 %.

 

За І півріччя 2021 року до бюджету територіальної громади надійшли трансферти:

-освітня субвенція в сумі 20385,8 тис. грн., використано 20035,5 тис. грн.;

-субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами 68,6 тис. грн., використано 40,7 тис. грн.;

-субвенція на забезпечення заходів з лікування хворих на цукровий і нецукровий діабет – 276,1 тис. грн., використання становить 65,5 тис. грн.;

-субвенція на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 153,0 тис. грн., використано 36,9 тис. грн.;

-інша субвенція від ТГ на співфінансування ЦНСП – 2617,4 тис. грн., використано коштів на суму 2062,5 тис. грн.;

-дотація з бюджету Іванівської ТГ на співфінансування школи мистецтв – 50,0 тис. грн., використано 49,2 тис. грн.;

-базова дотація – 1977,0 тис. грн.

 

Розділ ІІІ. Видатки та заборгованість

  Видаткова частина по загальному фонду за І півріччя 2021 року виконана на 79,2 %. При уточненому плані 70455,9 тис. грн. виконання становить 55813,7 тис. грн. Видаткова частина по спеціальному фонду за І півріччя 2021 року виконана на 41,2  %, при уточнених кошторисних призначеннях в сумі 5966,3 тис. грн. витрачено 2454,9 тис. грн.

 

Органи місцевого самоврядування 

На утримання органів місцевого самоврядування за І півріччя 2021 року витрачено коштів загального фонду в сумі 9563,1 тис. грн., спеціального – 2422,3 тис. грн., з них:

-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 7864,0 тис. грн.;

-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря витрачено 507,2 тис. грн., кошти витрачені на марки, папір та канцтовари (107,0), миючі та дезінфікуючі засоби (12,5), витратні матеріали для оргтехніки (11,4), придбання оргтехніки та комп’ютерної техніки (77,7), меблів (17,7), будматеріалів (16,1), штампів та печаток (9,2), світильників стельових (24,6), система відеоспостереження (41,0), ПММ (28,2), лічильники (6,4), жалюзі і грати на вікна (22,1), замки (10,5), токени (9,0) інформаційні стенди, вогнегасники, маршрутизатор, комутатор інші витратні матеріали;

-на оплату послуг (крім комунальних) витрачено 562,2 тис., кошти використані на оплату послуг зв’язку (30,9), поточний ремонт приміщень (49,8-Пакульський с/о, 48,3-санвузол М.-Коцюбинська с/р, 49,9-приміщення ЦНСП, 49,5-приміщення господарської будівлі поліклініки, Кархівський с/о-28,0), встановлення пандусів (47,2-в Ковпитській амбулаторії, 49,9-в Дніпровській амбулаторії), поточний ремонт офісної і комп’ютерної техніки та заправку картриджів (15,2), впорядкування та брошурування документів (49,7), продовження терміну підтримки програмних продуктів (24,2),  поліграфічні послуги газети «Наш край» (35,0), обстеження адмінбудівель (13,1), поточний ремонт автомобіля (15,4), консультативні послуги по закупівлям (6,4), вимірювання опору ізоляції (16,6), обстеження газопроводів, заміна електролічильників та інші поточні послуги;

-на оплату енергоносіїв витрачено 623,4 тис. грн. (за постачання електроенергії, природного газу, придбання твердого палива, водопостачання, теплопостачання);

-інші видатки – 6,3 тис. грн. (екологічний податок, навчання у сфері закупівель, з техніки безпеки),

-капітальні видатки становлять 1395,8 тис. грн., кошти витрачені на встановлення камер відеоспостереження (8,8), придбання автомобіля (939,0), електровелосипедів (163,7), комп’ютерної техніки (235,4), оплата ПКД на капітальний ремонт ЦНАПу (47,8).   

На утримання фінансового відділу Михайло-Коцюбинської селищної ради за І півріччя 2021 року витрачено коштів загального фонду в сумі 376,4 тис. грн., спеціального – 32,6 тис. грн., з них:

-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 314,4 тис. грн.;

-на придбанню предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря витрачено 51,5 тис. грн., кошти витрачені на папір та канцтовари (6,2), придбання комп’ютерної техніки (13,9), меблів (24,6), шпалери та клей (2,6), токени (4,2);

-на оплату послуг (крім комунальних) витрачено 10,5 тис., кошти використані на оплату послуг за користування програмою «Місцеві бюджети» (6,6), встановлення програми «М.Е.Док» та формування ключа (3,9);

-капітальні видатки становлять 32,6 тис. грн., кошти витрачені на придбання комп’ютерної техніки.

 

Освіта

На фінансування дошкільної освіти по загальному фонду використано 3674,4 тис. грн., по спеціальному – 67,0 тис. грн., з них:

-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 3061,0 тис. грн.;

-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря витрачено 88,5 тис. грн., кошти витрачені на придбання калькуляторів (0,6), миючих засобів та дезінфікуючих засобів (19,1), господарчих товарів (8,0), будматеріалів (11,0), канцтоварів (5,7), на придбання посуду (8,0), захисних щитків та термометрів (1,1), бойлера в М.-Коцюбинський ЗДО (3,2), поверхні електричної в Пакульський ЗДО (6,3), екрану радіаторного (4,9), вивіски, прапорів, колосників;

-дезінфікуючих засобів та медикаментів (17,6);

-на харчування – 179,5 тис. грн.;

-на оплату послуг (крім комунальних) витрачено 54,1 тис., кошти використані на оплату послуг зв’язку та Інтернету (2,6), заправку картриджів, обстеження електропроводки (5,7), техобслуговування систем опалення (2,4), викачка ям (3,7), технічне обслуговування пожежної сигналізації (1,4), ремонт бензоінструмента (3,6), дослідження води та харчових продуктів (10,0), медогляд (21,0), ін. послуги;

-на оплату енергоносіїв витрачено 329,2 тис. грн. (за водопостачання, за постачання, природного газу, придбання твердого палива);

-інші видатки – 1,7 тис. грн. (екологічний податок);

-капітальні видатки становлять 9,8 тис. грн., кошти витрачені на придбання акустичної системи в Льгівський ЗДО.

На фінансування загальноосвітніх навчальних закладів освіти витрачено по загальному фонду 28674,8 тис. грн., по спеціальному – 182,9 тис. грн., з них:

-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 25354,4 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції – 20685,5 тис. грн.;

-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря витрачено 528,5 тис. грн., з них за рахунок субвенції з обласного бюджету на інклюзивну освіту 11,9 тис. грн. Кошти витрачені миючі засоби (30,7), придбання посуду (19,8), спортінвентарю (14,2), запчастин для автобусів (37,2), електрообладнання (17,3), контейнери з чорнилом (2,9), грамоти, кубки, медалі (5,5), на пально-мастильні матеріали (239,4), канцтовари (9,5), класні журнали (13,5), господарчі товари (5,4),  на придбання прапорів (1,9), вивісок (4,2), будматеріалів (78,5), м’ясорубки, рубильника, тена електричного, мотопили та мотокоси (15,4), корекційно-розвиткових матеріалів (18,4), обладнання для водопостачання (4,2), БФП (6,0), захисних щитків, акустичного обладнання, мікрофонів, свідоцтв про здобуття освіти тощо;

- дезінфікуючі засоби та медикаменти (22,2);

-на харчування – 393,4 тис. грн.;

-на оплату послуг (крім комунальних) витрачено 380,4 тис.грн., кошти використані на оплату послуг зв’язку та Інтернет (27,3), страхування автобусів і водіїв, техогляд автобусів (12,4), ремонт автобусів (39,7), обслуговування газового обладнання (2,4), дератизацію, дослідження води та харчових продуктів (30,3), використання програмного забезпечення (8,0), ремонт бензоінструмента (2,8), поточний ремонт водопроводу в Дніпровському ЗЗСО (49,0), медогляд (90,2), ремонт насоса та чищення каналізації (20,7), ПКД на пожежну сигналізацію (38,2),  інші поточні витрати;

-на оплату енергоносіїв витрачено 2134,8 тис. грн. (за теплопостачання, постачання електроенергії, природного газу, придбання твердого палива, водопостачання);

-екологічний податок – 31,6 тис. грн.;

-винагорода учням за досягнення в навчанні – 4,0 тис. грн.;

-капітальні видатки становлять 9,8 тис. грн., кошти витрачені на придбання акустичної системи  у Ведильцівський ЗЗСО (9,8).

На методичне забезпечення діяльності закладів освіти навчальних закладів витрачено 83,8 тис. грн. На оплату праці витрачено 80,6 тис. грн., на оплату предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю та на оплату послуг витрачено 3,2 тис. грн.

На утримання школи мистецтв кошти використані в сумі 1157,4 тис. грн. по загальному фонду і 22,4 – по спеціальному:

-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 1141,5 тис. грн.;

-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря та  на оплату послуг витрачено 28,5 тис. грн., кошти витрачені на канцтовари,  миючі засоби, придбання сценічних костюмів, комп’ютерного обладнання, послуги зв’язку, медогляд;

-капітальні видатки становлять 9,8 тис. грн., кошти витрачені на придбання акустичної системи.

 

Соціальний захист та соціальне забезпечення

 На соціальний захист та соціальне забезпечення при уточненому плані  витрачено 4613,7 тис. грн. загального фонду та 104,7 тис. грн. спеціального:

-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 4379,9 тис. грн.;

-на придбання канцтоварів, запчастин на автомобіль, автошин, ПММ, велосипеда, комп’ютерного обладнання, на послуги зв’язку, ремонт автомобіля витрачено 90,0 тис. грн.;

-капітальні видатки становлять 18,7 тис. грн., кошти витрачені на придбання комп’ютерної техніки;

-надання одноразової матеріальної допомоги на поховання, учасникам  АТО та їх сім’ям,  на лікування, на вирішення соціально-побутових проблем, учасникам боїв в Афганістані, ветеранам Другої світової війни становить 188,8 тис. грн.;

-на пільгове медичне обслуговуння осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 40,1 тис. грн.

 

Забезпечення діяльності закладів культури

  Клуби та будинки культури профінансовано по загальному фонду за І півріччя 2021 року на суму 1790,5 тис. грн., по спеціальному – 47,4 тис. грн.:

-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 1296,1 тис. грн.;

-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю витрачено 131,3 тис. грн., кошти витрачені на придбання  електротоварів (8,2), вивісок та прапорів (3,7), миючих та дезинфікуючі засобів (13,0), сувенірної продукції (3,8), інфрачервоних термометрів (7,2), канцтовари (8,3), спортінвентар (6,0), меблі (33,5), будматеріали (9,1), тенісний стіл (5,4), БФП (31,4), інші товари;

-на оплату послуг (крім комунальних) витрачено 143,6 тис., кошти використані на оплату послуг зв’язку та Інтернет (13,5), вимірювання опору ізоляції (14,8), ремонт ноутбука (2,8), ремонт бензоінструмента (2,5), поточний ремонт опалення в с. Ведильці (49,98), поточний ремонт Пакульського клубу (47,3), захід до Дня захисту дітей (10,0), інші поточні послуги;

-на оплату енергоносіїв витрачено 217,4 тис. грн. (за теплопостачання, водопостачання, постачання електроенергії, придбання твердого палива);

-інші видатки – 2,1 тис. грн. (навчання з техніки безпеки);

-капітальні видатки становлять 47,4 тис. грн., кошти витрачені на придбання акустичної системи, меблів, комп’ютерної техніки.       

Видатки на утримання музею  склали 51,6 тис. грн. – видатки на оплату праці з нарахуваннями, електроенергія.

На утримання бібліотек витрачено коштів в сумі 542,8 тис. грн. загального фонду та 75,5 тис. грн. спеціального:

-оплату праці з нарахуваннями – 498,3 тис. грн.;

-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю витрачено 44,5 тис. грн., кошти витрачені на придбання  миючих засобів, інфрачервоних термометрів, прапорів, передплату видань, БФП;

-на капітальні видатки використано 75,5 тис. грн., придбано ноутбуки.

 

Благоустрій міст, сіл, селищ

 На благоустрій селища та сіл селищної територіальної громади за І півріччя 2021 року витрачено по загальному фонду 1552,4 тис. грн., по спеціальному – 53,8 тис. грн.:

 -кошти в сумі 126,1 тис. грн. витрачені на заробітну плату з нарахуваннями працівникам, які задіяні на громадських роботах;

-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря витрачено 433,3 тис. грн., кошти витрачені закупівлю вуличних ліхтарів та інших електротоварів (74,9), придбання запчастин для бензопил та мотокіс, тракторів (78,4), сіль, пісок, гравій для посипання доріг (40,5), господарчі товари (45,2), будматеріали (97,9), туалети (24,8), контейнери для сміття (30,0), ПММ (34,1), тример (6,1),  інше;

-на оплату послуг (крім комунальних) витрачено 799,3 тис., кошти використані на чистку урн для сміття (46,4),  ремонт бензопил та мотокіс (35,3), випилювання аварійних дерев (14,8), послуги поховання бездомних (43,8), посипання доріг, чистка снігу (107,5), послуги автопідйомника (34,3), послуги бульдозера (39,7), вивіз ТПВ та сміття (190,9), поточний ремонт вуличного освітлення 121,9 тис. грн. (74,3-Пакульський с/о, 12,1-Андріївський с/о, 20,6-Пльохівський с/о, 3,9-Шибиринівський с/о, 3,5-Кархівський с/о, 4,7-Жукотківський с/о, 2,8-Ведильцівський с/о), ремонт пам’ятника в с. Жукотки (29,4), обслуговування фонтана (10,5), послуги по перевезенню (13,7), розробка ескізів на проектування робіт по стадіону (23,2), інші послуги;                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

-на оплату електроенергії за вуличне освітлення витрачено 201,4 тис. грн.;

-капітальні видатки становлять 46,2 тис. грн. – придбання пилорами.

 

На водопровідно-каналізаційне господарство за І півріччя 2021 року витрачено 779,0 тис. грн. по загальному фонду та 104,5 тис. грн. по спеціальному:

-на оплату електроенергії використано 62,9 тис. грн. по спеціальному фонду,

-придбано 2 лічильники води – 4,5 тис. грн.;

- придбано 2 глибинні насоси для смт. Михайло-Коцюбинська на суму 41,6 тис. грн. – капітальні видатки;

-на послуги по демонтажу глибинного насоса, поточного ремонту башні Рожновського та водопровідних систем, бурінню свердловин, укладання труб, очищення водопровідної системи використано 772,9 тис. грн. (121,3- Левковицький с/о, 182,9-Пльохівський с/о, 185,0-Шибиринівський с/о, 283,7-смт. Михайло-Коцюбинське), інші поточні послуги.

 

На утримання та розвиток інфраструктури доріг за І півріччя 2021 року витрачено 296,9 тис. грн. по загальному фонду на поточний ремонт дороги в Андріївському с/о (197,0) та Левковицькому с/о (99,9).

 

Пожежна охорона  

На забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони використано 439,3 тис. грн. Видатки оплати праці з нарахуваннями становлять 399,7 тис. грн., оплата електропостачання – 4,2 тис. грн., навчання пожежників – 4,5 тис. грн., 27,0 тис. грн. використано на придбання ПММ та запчастин, 3,8 тис. грн. – на страхування автомобіля та водіїв.

 

Інші видатки 

Згідно Програм фінансової підтримки ПМСД та Чернігівської ЦРЛ перераховано трансферти підприємствам на суму 315,7 тис. грн. (ПМСД) та 436,8 (ЦРЛ). На відшкодування вартості препаратів інсуліну використано 243,8 тис. грн., з них 71,4 тис. грн. – за рахунок субвенції з обласного бюджету.

На фінансову підтримку ДЮСШ «Колос» згідно програми профінансовано 240,0 тис. грн., ГО «Колос» надано фінансову підтримку на суму 72,0 тис. грн.

На проведення місцевих виборів використано коштів місцевого бюджету в сумі 200,00 тис. грн.

            По будівництву об’єктів житлово-комунального господарства, установ освіти та культури за І півріччя 2021 р. витрачено 341,0 тис. грн. на оплату корегування  ПКД на утеплення гімназії (13,5), будівництво мереж зовнішнього освітлення  в Шибиринівському с/о (141,1), на капітальний ремонт огорож кладовищ в Дніпровському с/о (39,9) в Пакульському с/о (49,9), огорожі Пакульського клубу (49,8), оплата ПКД на реконструкцію  стадіону в смт. Михайло-Коцюбинське (46,8).

За рахунок коштів цільового фонду за І півріччя 2021 р. витрачено коштів 41,8 тис. грн. Кошти в сумі 17,3 тис. грн. витрачені на заробітну плату з нарахуваннями за договорами підряду.  На придбання предметів, матеріалів та інвентарю використано 11,8 тис. грн., на оплату послуг – 6,7 тис. грн., витрачено на оплату податків і зборів – 3,1 тис. грн., навчання з пожежної безпеки та техніки безпеки – 3,0 тис. грн.

            Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів   становлять: за рахунок власних коштів інша додаткова дотація перерахована в сумі 311,0 тис. грн. на виконання районних програм, інша субвенція – 46,4 тис. грн. на співфінансування інклюзивно-ресурсного центру в Новобілоуській сільській ТГ, 12,8 тис. грн. – районному бюджету на заходи з мобілізаційної підготовки, до державного бюджету перераховано 400,0 тис. грн. прикордонному загону, 20,0 тис. грн. – Чернігівському районному відділу поліції, 25,0 тис. грн. – 3-му Державному пожежно-рятувальному посту.

 

Заборгованість селищного бюджету за І півріччя 2021 року

Фінансовим відділом Михайло-Коцюбинської селищної ради здійснено аналіз динаміки заборгованості за бюджетними коштами по загальному  та спеціальному фонду. Станом на 01.07.2021 р. кредиторська заборгованість за загальним та спеціальним фондом відсутня.

 

Начальник фінансового відділу                                               Наталія ПОЛУЯН


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь