Звіт про виконання бюджету Михайло-Коцюбинської селищної територіальної громади за І квартал 2021 року
Розділ І. Загальна характеристика виконання бюджету
Бюджет Михайло-Коцюбинської селищної територіальної громади на 2021 року розглянуто і затверджено сесією селищної ради 24 грудня 2020 року. За І квартал 2021 року внесені зміни до бюджету, зокрема збільшено бюджетні призначення за рахунок вільного залишку коштів, що склався станом на 01.01.2021 р., на суму 2636,7 тис. грн.
Селищний бюджет за І квартал 2021 року по доходах загального фонду з урахуванням трансфертів виконано на 113,3 %, при уточненому плані 22456,1 тис.грн., фактично надійшло 25445,5 тис.грн. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 р. коштів надійшло більше на 5536,1 тис.грн. (27,8 % ). Виконання планових показників по спеціальному фонду становить 69,6 %, надійшло 276,8 тис.грн. при плані 397,8 тис.грн. Це на 13,3 % менше, ніж за І квартал 2020 р., в грошовому виразі – на 37 тис.грн. менше. По видатках загального фонду виконання становить 70,34 %, при уточненому плані 33113,5 тис.грн. використано 23292,1 тис.грн., по спеціальному використано 284,1 тис.грн. при плані 2410,1 тис.грн., виконання – 5,02 %. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 р. видатки загального фонду збільшились на 3650 тис.грн. (18,6 %), спеціального зменшились на 416,8 тис.грн. (146,6 %).
Найбільшими бюджетоутворюючими підприємствами Михайло-Коцюбинської селищної територіальної громади є ТОВ «Чернігівська індустріальна молочна компанія», сплативши податків на суму 4405,5 тис. грн., що становить 28,1 % до надходжень загального фонду бюджету без трансфертів, Михайло-Коцюбинська селищна рада – 1455,2 тис. грн., 9,3 %,ТОВ «Добродія Фудз» – 487,8 тис. грн., або 3,1 %, ТОВ «Еко Енерджі» – 562,7 тис. грн., або 3,6 %, ТОВ «АФ Іванівка АГ» – 367,5 тис. грн. або 2,3 %, ТОВ «Біокарт Агро» – 244,4 тис. грн., або 1,6 %, ДП «Чернігіврайагролісгосп» – 525,5 тис. грн. або 3,4 %, ДП «Чернігівський лісгосп» – 1365,1 тис. грн. або 8,7 %, Військова частина 2253 – 386,0 тис. грн., або 2,5 %, ФГ «Квюс-Агро» – 219,7 тис. грн., або 1,4 %, ПОП ім. Войкова – 215,9 тис. грн., або 1,4 %, ВП «Атомремонтсервіс» – 268,3 тис. грн., або 1,7 %, ФОП Бойко М.І. – 617,6 тис. грн., або 3,9 %, ФОП Шпилька Ю.М – 267,0 тис. грн., або 1,7 %.
Розділ ІІ. Доходи
За І квартал 2021 року виконання дохідної частини загального фонду бюджету району без урахування міжбюджетних трансфертів склало 15657,4 тис.грн. при уточненому плані 12668,1 тис.грн., або 123,60 %. Відносно І півріччя 2020 р. – на 4116,1 тис.грн. більше, у відсотках – на 35,66 %.
В розрізі доходів надійшло коштів:
– податків та зборів на доходи фізичних осіб – 7863,8 тис.грн. (99,3 %), недовиконання склало – 55,8 тис.грн. Найбільші платники: ТОВ «Чернігівська Індустріальна Молочна Компанія» (3547,7 тис.грн.), ТОВ «Еко Енерджі» (218,1 тис.грн.), ТОВ «Добродія ФУДЗ» (432,3 тис.грн.), ДП «Чернігіврайагролісгосп» (180,5 тис.грн.), М.-Коцюбинська селищна рада (1448,9 тис.грн.), ПОП ім. Войкова (102 тис.грн.), ДП «Чернігівський лісгосп» (96,7 тис.грн.), Військова частина 2253 (386 тис.грн.), ВП «Атомремонтсервіс»ДП«НАЕК»ЕНЕРГ (268,3 тис.грн.), ТОВ «Барішівська зернова компанія» (113,4 тис.грн.), ТОВ «Агрофірма Іванівка АГ» (62,8 тис.грн.), ФГ «Квюс-Агро» (70,9 тис.грн.);
– плати за землю – 3458,5 тис. грн (112,8%), план – 3064,7 тис. грн., з них орендної плати з юридичних осіб – 1896,6 тис. грн., орендної плати з фізичних осіб – 1139,7 тис. грн., земельного податку – 422,2 тис. грн. Найбільші платники: ТОВ «Чернігівська Індустріальна Молочна Компанія» (593,1 тис.грн.), ТОВ «Еко Енерджі» (273 тис.грн.), ТОВ «Агрофірма Іванівка» (191,1 тис.грн.), ДП «Чернігівський лісгосп» (111 тис.грн.), ПОП ім. Войкова (22,6 тис.грн.), ДП «Чернігіврайагролісгосп» (61,3 тис.грн.), ТОВ «Біокарт Агро» (165,7 тис.грн.), ФГ «Квюс-Агро» (79,1 тис.грн.), ФОП Бойко М.І. (617,6 тис.грн.), ФОП Шпилька Ю.М (267 тис.грн.);
– єдиного податку – 2434,5 тис. грн. (161,4 %), план становить 1508,4 тис. грн., в тому числі єдиного з с/г надійшло 756,4 тис. грн., єдиного податку з юридичних осіб – 59,6 тис. грн.; єдиного податку з фізичних осіб – 1618,5 тис. грн. Найбільші платники: ТОВ «Чернігівська Індустріальна Молочна Компанія» (254,4 тис.грн.), ПОП ім. Войкова (79,8 тис.грн.) , ТОВ «Барішівська зернова компанія» (67,4 тис.грн.), ТОВ «Еко Енерджі» (71,6 тис.грн., ТОВ «Агрофірма Іванівка» (113,7 тис.грн.), ТОВ «Біокарт-Агро» (77,4 тис.грн.), ФГ «Квюс-Агро» (58,2 тис.грн.).
– акцизного податку - 303,5 тис. грн.(796,6 %), план становить 38,1 тис.грн, з них за пальне – 208,4 тис. грн., акцизний податок з роздрібної торгівлі підакцизних товарів 95,1 тис. грн., перевиконання становить 265,4 тис.грн. Найбільші платники: ПП «Немо 92» (7,8 тис.грн. ), ТОВ «Експрес-торг» (49,6 тис.грн.);
– податку на нерухоме майно надійшло 71,3 тис. грн. (88,2 %) при плані 80,8 тис. грн., недовиконання становить 9,5 тис.грн.. Найбільші платники: ПОП ім. Войкова (4,1 тис.грн.), ТОВ «Чернігівська Індустріальна Молочна Компанія» (4 тис.грн.) , ТОВ «Екобіопром» (2,3 тис.грн.), ТОВ «Добродія ФУДЗ» (33,3 тис.грн.);
– рентної плати за використання природних ресурсів – 1442,1 тис. грн.. Найбільші платники: ДП «Чернігіврайагролісгосп» (283,7 тис.грн.), ДП «Чернігівський лісгосп» (1156,7 тис.грн.) ;
– транспортний податок надійшов в сумі 12,5 тис. грн., найбільше перерахували: ТОВ «Чернігівська Індустріальна Молочна Компанія» (6,25 тис.грн.) , ФГ «Квюс-Агро» (6,25 тис.грн.).
Неподаткові надходження становлять 71,2 тис. грн. Це адміністративні штрафи, збори та плата за надання адміністративних послуг , надходження від орендної плати за користуванням цілісним майновим комплексом, державне мито, адміністративні штрафи, кошти за шкоду, внаслідок самовільного зайняття земель.
До спеціального фонду селищної ради за звітний період без урахування трансфертів надійшло коштів в сумі 276,8 тис. грн. при плані 397,8 тис. грн., в тому числі:
– екологічний податок – 15,3 тис. грн.;
– власні надходження – 250,9 тис. грн. (плата за послуги – за танці, за платне харчування, за навчання в школі мистецтв);
– кошти цільового фонду – 9,3 тис. грн. (послуги по благоустрою, надання довідок, довіреностей, використання тракторів);
– грошові стягнення за шкоду навколишньому середовищу – 1,3 тис. грн.
Виконання становить 69,6 %.
За І квартал 2021 року до бюджету територіальної громади надійшли трансферти:
-освітня субвенція в сумі 7442,1 тис. грн., використано 6396,1 тис. грн.;
-субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 23,0 тис. грн., використано 15,3 тис. грн.;
-субвенція на забезпечення заходів з лікування хворих на цукровий і нецукровий діабет – 133,7 тис. грн., використання становить 5,9 тис. грн.;
-субвенція на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 76,5 тис. грн., використано 15,5 тис. грн.;
-інша субвенція від ТГ на співфінансування ЦНСП – 1074,3 тис. грн., використано коштів на суму 1005,6 тис. грн.;
-дотація з бюджету Іванівської ТГ на співфінансування школи мистецтв – 50,0 тис. грн., використано 45,9 тис. грн.;
-базова дотація – 988,5 тис. грн.
Розділ ІІІ. Видатки та заборгованість
Видаткова частина по загальному фонду за І квартал 2021 року виконана на 71,55 %. При уточненому плані 33113,5 тис. грн. виконання становить 23292,1 тис. грн. Видаткова частина по спеціальному фонду за І квартал 2021 року виконана на 11,8 %, при уточнених кошторисних призначеннях в сумі 2410,0 тис. грн. витрачено 284,1 тис. грн.
Органи місцевого самоврядування
На утримання органів місцевого самоврядування за І квартал 2021 року витрачено коштів загального фонду в сумі 4588,4 тис. грн., спеціального – 8,8 тис. грн., з них:
-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 3545,8 тис. грн.,
-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря витрачено 200,2 тис. грн., кошти витрачені на марки, папір та канцтовари (57,4), миючі та дезінфікуючі засоби (6,0), витратні матеріали для оргтехніки (9,1), придбання оргтехніки (9,0), меблів (6,7), будматеріалів (16,1), штампів та печаток (8,0), світильників стельових (8,3), система відеоспостереження (41,0), інші витратні матеріали,
-на оплату послуг (крім комунальних) витрачено 410,3 тис., кошти використані на оплату послуг зв’язку (13,5), поточний ремонт приміщень (49,8-Пакульський с/о, 48,3-санвузол М.-Коцюбинська с/р, 49,5-приміщення ЦНСП), встановлення пандусів (47,2-в Ковпитській амбулаторії, 49,9-в Дніпровській амбулаторії), поточний ремонт офісної і комп’ютерної техніки та заправку картриджів (7,7), впорядкування та брошурування документів (49,7), продовження терміну підтримки програмних продуктів (2,7), поліграфічні послуги газети «Наш край» (20,0) та інші поточні послуги,
-на оплату енергоносіїв витрачено 428,9 тис. грн. (за постачання електроенергії, природного газу, придбання твердого палива, водопостачання, теплопостачання),
-інші видатки – 3,2 тис. грн. (екологічний податок, навчання у сфері закупівель),
-капітальні видатки становлять 8,8 тис. грн., кошти витрачені на встановлення камер відеоспостереження.
На утримання фінансового відділу Михайло-Коцюбинської селищної ради за І квартал 2021 року витрачено коштів загального фонду в сумі 195,0 тис. грн., спеціального – 32,6 тис. грн., з них:
-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 133,0 тис. грн.,
-на придбанню предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря витрачено 51,5 тис. грн., кошти витрачені на папір та канцтовари (6,2), придбання комп’ютерної техніки (13,9), меблів (24,6), шпалери та клей (2,6), токени (4,2),
-на оплату послуг (крім комунальних) витрачено 10,5 тис., кошти використані на оплату послуг за користування програмою «Місцеві бюджети» (6,6), встановлення програми «М.Е.Док» та формування ключа (3,9)
-капітальні видатки становлять 32,6 тис. грн., кошти витрачені на придбання комп’ютерної техніки.
Освіта
На дошкільну освіту по загальному фонду використано 1808,3 тис. грн., по спеціальному – 1,4 тис. грн., з них:
-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 1493,1 тис. грн.,
-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря витрачено 47,2 тис. грн., кошти витрачені на придбання калькуляторів (0,6), миючих та дезінфікуючих засобів (17,6), на придбання посуду (8,0), захисних щитків та термометрів (1,1), бойлера в М.-Коцюбинський ЗДО (3,2), поверхні електричної в Пакульський ЗДО (6,3), вивіски, прапорів, колосників, господарчих товарів.
-на харчування – 63,5 тис. грн.,
-на оплату послуг (крім комунальних) витрачено 14,5 тис., кошти використані на оплату послуг зв’язку (2,6), заправку картриджів, обстеження електропроводки (3,9), техобслуговування систем опалення (2,4), викачка ям (1,8), технічне обслуговування пожежної сигналізації (1,4), ремонт бензоінструмента (3,6) ін. послуги,
-на оплату енергоносіїв витрачено 189,7 тис. грн. (за водопостачання, за постачання, природного газу, придбання твердого палива),
-інші видатки – 1,7 тис. грн. (екологічний податок).
По загальноосвітніх навчальних закладах освіти перерахування по загальному фонду становлять 10645,6 тис. грн., по спеціальному – 115,7 тис. грн., з них:
-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 8846,7 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції – 6396,1 тис. грн.,
-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря витрачено 124,7 тис. грн., кошти витрачені миючі та дезінфікуючі засоби (31,6), придбання посуду (19,8), спортінвентарю (14,2), запчастин для автобусів (15,3), електрообладнання (17,0), контейнери з чорнилом (2,9), грамоти, кубки, медалі (5,5), на придбання прапорів, вивісок, м’ясорубки, рубильника, захисних щитків (8,9), корекційно-розвиткових матеріалів (15,3), інше,
-на харчування – 242,3 тис. грн.,
-на оплату послуг (крім комунальних) витрачено 118,7 тис.грн., кошти використані на оплату послуг зв’язку та Інтернет (12,5), страхування автобусів і водіїв, техогляд автобусів (8,3), ремонт автобусів (21,8), обслуговування газового обладнання (2,4), дератизацію (7,8) використання програмного забезпечення (8,0), ремонт бензоінструмента (2,1), поточний ремонт водопроводу в Дніпровському ЗЗСО (49,0), інші поточні витрати,
-на оплату енергоносіїв витрачено 1390,8 тис. грн. (за теплопостачання, постачання електроенергії, природного газу, придбання твердого палива, водопостачання),
-екологічний податок – 20,0 тис. грн.,
-винагорода учням за досягнення в навчанні – 2,4 тис. грн.
На методичне забезпечення діяльності закладів освіти навчальних закладів витрачено 66,0 тис. грн. На оплату праці витрачено 63,0 тис. грн., на оплату предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю та на оплату послуг витрачено 3,0 тис. грн.
По школі мистецтв кошти використані в сумі 485,2 тис. грн. по загальному фонду і 12,6 – по спеціальному:
-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 479,9 тис. грн.,
-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря та на оплату послуг витрачено 17,9 тис. грн., кошти витрачені на канцтовари, миючі засоби, придбання сценічних костюмів, послуги зв’язку.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
На соціальний захист та соціальне забезпечення при уточненому плані витрачено 2151,1 тис. грн. загального фонду та 4,9 тис. грн. спеціального:
-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 2099,0 тис. грн.,
-на придбання канцтоварів, запчастин на автомобіль, автошин, послуг зв’язку витрачено 4,9 тис. грн.,
-надання одноразової матеріальної допомоги становить на поховання, учасникам АТО та їх сім’ям, на лікування, на вирішення соціально-побутових проблем, учасникам боїв в Афганістані, ветеранам Другої світової війни в сумі 28,5 тис. грн.,
-на пільгове медичне обслуговуння осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 18,7 тис. грн.
Забезпечення діяльності закладів культури
По установах культури по загальному фонду за І квартал 2021 року використано 850,6 тис. грн.:
-на заробітну плату з нарахуваннями витрачено 642,6 тис. грн.,
-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю витрачено 28,2 тис. грн., кошти витрачені на придбання електротоварів (8,2), вивіски та прапорів (3,7), миючих засобів (2,0), сувенірної продукції (3,8), інфрачервоних термометрів (7,7), інші товари,
-на оплату послуг (крім комунальних) витрачено 76,1 тис., кошти використані на оплату послуг зв’язку та Інтернет (5,4), вимірювання опору ізоляції (14,8), ремонт ноутбука (2,8), ремонт бензоінструмента (2,5), поточний ремонт опалення в с. Ведильці (49,98), інші поточні послуги,
-на оплату енергоносіїв витрачено 113,6 тис. грн. (за теплопостачання, постачання електроенергії).
Видатки на утримання музею склали 22,5 тис. грн. – видатки на оплату праці з нарахуваннями, електроенергія.
На утримання бібліотек витрачено коштів в сумі 255,1 тис. грн.:
-оплату праці з нарахуваннями – 245,3 тис. грн.,
-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю витрачено 9,8 тис. грн., кошти витрачені на придбання миючих засобів, інфрачервоних термометрів, прапорів, передплату видань.
Благоустрій міст, сіл, селищ
На благоустрій селища та сіл об’єднаної територіальної громади за І квартал 2021 року витрачено по загальному фонду 581,5:
-кошти в сумі 59,9 тис. грн. витрачені на заробітну плату з нарахуваннями працівникам, які задіяні на громадських роботах,
-на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря витрачено 116,9 тис. грн., кошти витрачені закупівлю вуличних ліхтарів та інших електротоварів (52,5), придбання запчастин для бензопил та мотокіс (8,4), сіль, пісок, гравій для посипання доріг (40,5), господарчі товари (15,5),
-на оплату послуг (крім комунальних) витрачено 312,2 тис., кошти використані на чистка урн для сміття (12,3), ремонт бензопил та мотокіс (26,0), випилювання аварійних дерев (14,8), послуги поховання бездомних (28,5), чистка снігу, послуги автопідйомника, тракторні послуги (133,0), поточний ремонт вуличного освітлення (74,3-Пакульський с/о, 6,1-Андріївський с/о, 17,2-Пльохівський с/о)
-на вуличне освітлення витрачено 92,6 тис. грн.,
На водопровідно-каналізаційне господарство за І квартал 2021 року витрачено 443,4 тис. грн. по загальному фонду та 70,2 тис. грн. по спеціальному:
-на оплату електроенергії використано 28,6 тис. грн. по спеціальному фонду,
-придбано 2 глибинні насоси для смт. Михайло-Коцюбинська на суму 41,6 тис. грн.,
-на послуги по демонтажу глибинного насоса, поточного ремонту башні Рожновського та водопровідних систем, бурінню свердловин, укладання труб, очищення водопровідної системи використано 443,4 тис. грн. (54,8- Левковицький с/о, 105,1-Пльохівський с/о, 99,8-Шибиринівський с/о, 183,7-смт. Михайло-Коцюбинське).
Пожежна охорона
На забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони використано 172,2 тис. грн. Видатки оплати праці з нарахуваннями становлять 165,6 тис. грн., оплата електропостачання – 2,1 тис. грн., навчання пожежників – 4,5 тис. грн.
Інші видатки
Згідно Програм фінансової підтримки ПМСД та Чернігівської ЦРЛ перераховано трансферти підприємствам на суму 588,8 тис. грн. На відшкодування вартості препаратів інсуліну використано 93,9 тис. грн., з них 5,9 тис. грн. – за рахунок субвенції з обласного бюджету.
На фінансову підтримку ДЮСШ «Колос» згідно програми профінансовано 120,0 тис. грн., ГО «Колос» надано фінансову підтримку на суму 36,0 тис. грн.
На проведення місцевих виборів використано коштів в сумі 142,2 тис. грн.
За рахунок коштів цільового фонду за І квартал 2021 р. витрачено коштів 37,9 тис. грн. Кошти в сумі 17,3 тис. грн. витрачені на заробітну плату з нарахуваннями за договорами підряду. На придбання предметів, матеріалів та інвентарю використано 11,8 тис. грн., на оплату послуг – 5,8 тис. грн., витрачено на оплату податків і зборів – 3,0 тис. грн.
Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів становлять: за рахунок власних коштів інша додаткова дотація перерахована в сумі 157,7 тис. грн. на виконання районних програм, інша субвенція – 19,9 тис. грн. на співфінансування інклюзивно-ресурсного центру в Новобілоуській сільській ТГ, до державного бюджету перераховано 100,0 тис. грн. прикордонному загону, 20,0 тис. грн. – Чернігівському районному відділу поліції.
Заборгованість селищного бюджету за І квартал 2021 року
Фінансовим відділом Михайло-Коцюбинської селищної ради здійснено аналіз динаміки заборгованості за бюджетними коштами по загальному та спеціальному фонду. Станом на 01.04.2021 р. наявна кредиторська заборгованість за загальним фондом з оплати праці з нарахуваннями педагогічним працівникам в сумі 1650,9 тис. грн. Заборгованість виникла у зв’язку з недостатністю фінансування з державного бюджету.
Начальник фінансового відділу Наталія ПОЛУЯН