Михайло-Коцюбинська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Звіт виконуючої обов’язки директора Шибиринівського комунального закладу дошкільної освіти «Перлинка» Михайло- Коцюбинської селищної ради за 2019-2020н.р. Ященко Діани Вікторівни

Дата: 03.07.2020 08:43
Кількість переглядів: 984

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління дошкільним закладом.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління дошкільним закладом.

Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

  • Конституції України,
  • Закону України «Про освіту»,
  • Закону України «Про дошкільну освіту»,
  • Закону України «Про охорону праці»
  • Закону України «Про цивільну оборону»
  • Закону України «Про дорожній рух»
  • Закону України «Про відпустки»
  • Закону України «Про мови»
  • Державного стандарту «Базового компоненту дошкільної освіти»
  • Керуючись Базовим компонентом дошкільної освіти та власним Статутом педагогічний колектив працює над виконанням програми загального розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та додатковими парціальними освітніми програмами.

А також, відповідно Програми розвитку та річного плану роботи.

Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

  • збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей;
  • формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів;
  • забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
  • виховання потреби в самореалізації та самоствердженні,
  • здійснення соціально- педагогічного патронату.

Безпосереднє керівництво дошкільним закладом здійснюю я, в.о. директора, згідно чинного законодавства.

Загальна характеристика ЗДО

Шибиринівський комунальний заклад дошкільної освіти «Перлинка» Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області (далі: заклад дошкільної освіти, ЗДО) знаходиться у власності територіальної громади Михайло- Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області.

Організаційно – правова форма : Комунальна організація ( установа, заклад )

Основні характеристики дошкільного закладу:

Заклад дошкільної освіти має земельну ділянку 0,1 га, де розміщений ігровий майданчик, господарські будівлі. Майно закладу дошкільної освіти належить йому на правах, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» та іншими діючими нормативно- правовими актами.

Дошкільний навчальний заклад працює за п`ятиденним робочим тижнем протягом 9 годин. Вихідні дні: субота, неділя, святкові та неробочі дні. Щоденний графік роботи дошкільного закладу: початок – о 8:00 год , закінчення робочого дня – о 17:00 год., також кожен працівник закладу має час на обідню перерву, згідно закону «Про працю».

Склад вихованців:

До закладу дошкільної освіти приймаються діти віком від 3 років до 6(7) років. В закладі виховується різновікова категорія дітей – не більше 26 осіб.

Зараховує до закладу дошкільної освіти керівник. Для цього необхідно:

  1. пред’явити заяву батьків або осіб, що їх замінюють,
  2. медичну довідку про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати ЗДО,
  3. свідоцтво про народження дитини,
  4. довідку про відсутність контакту з інфекційними хворими,
  5. копію документів про надання пільг.

За минулий 2019-2020 навчальний рік кількість заяв з метою оформлення дітей у дошкільний заклад склало двоє батьків.

Навчальний рік у дошкільному закладі починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня по 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.

Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується керівником і погоджується відповідно до діючих нормативно- правових документів. Науково- методичне забезпечення закладу дошкільної освіти здійснює методичний кабінет відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Михайло- Коцюбинської селищної ради.

Вжиті заходи щодо забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами.

Кількісний склад працівників закладу: 8 осіб,

Кількість штатних одиниць за штатним розписом – 6 осіб,

Кількість фактично зайнятих посад – всі посади зайняті,

Кількість педагогічних працівників – 3 особи,

Обслуговуючого персоналу – 4 особи,

Кількість непедагогічних працівників становить 1 людина.

Кількість педагогічних працівників за посадами: директор- 1, вихователь – 1, музичний керівник – 1.

Педагогів з повною вищою освітою – 2 особи; здобуває вищу освіту – 1 особа; середньою-спеціальною – 5 осіб.

В 2019- 2020рр. атестувався один працівник, згідно чинного законодавства.

У закладі працює старша медична сестра Козел Тереза Петрівна, яка завжди сумлінно виконує своє професійні обов’язки, згідно своєї посадової інструкції. В цей навчальний 2019-2020рр. здійснювала лікувально- профілактичні заходи, контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, дотриманням санітарних норм, режимом та якістю харчування, також контролювала проходження медичних оглядів працівниками закладу, тощо.

Педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом дошкільний заклад укомплектований згідно з штатним розписом, праця педагогів упорядкована відповідно до нормативних норм.

Вихователі ЗДО використовують сучасні наукові психолого-педагогічні досягнення, інноваційні технології під час проведення освітнього процесу:

  • використання елементів педагогіки М. Монтессорі у вихованні дітей,
  • впровадження ідей національного виховання С.Русової в практику роботи ЗДО;
  • пошуково-дослідницька діяльність теж присутня в розвитку особистості,
  • здоров’язбережувальні технології: пісочна терапія, танцювальна терапія, музикотерапія, сміхотерапія, кольоротерапія,
  • дуже вдалими були інтегровані заняття за казками В. Сухомлинського, тощо.

У 2019-2020 н. р. дошкільний заклад не встиг  провести відкритий захід для колег з метою всебічного розвитку та для обміну досвідом , в звязку з карантинними заходами на території України.

Організація різних форм виховної роботи.

Освітній процес у закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно до вимог Державного стандарту дошкільної освіти України та чинних програм, Базового компоненту дошкільної освіти схвалено рішенням колегії Міністерства освіти і науки (зміна змісту і обсягу не допускається).

Заклад освіти може організовувати освітній процес за такими пріоритетними, напрямками :

  • Художньо- естетичний,
  • Музичний,
  • Гуманітарний,
  • Фізкультуро- оздоровчий, тощо.

Рішення про вибір програм обговорено й схвалено педагогічною радою закладу.

Учасниками навчально – виховного процесу ЗДО є:

  • діти дошкільного віку,
  • педагогічні працівники, технічні працівники ,
  • допоміжний персонал,
  • батьки ( особи, які їх заміняють),
  • інші особи, які беруть участь у навчально – виховній роботі.

Основною формою організаційної роботи навчальної діяльності дітей дошкільного віку у нашому дошкільному закладі залишаються заняття з різних видів діяльності.

У дошкільному закладі вихователі проводять заняття індивідуальної та групової форми організації, тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, підсумкові.

Освітній процес у дошкільному закладі умовно розподіляється на 3 складових блоки:

Тривалість занять для дітей 3 року життя – 10хвилин; для дітей 4 року життя– 15 хвилин; для дітей 5 року життя – 20 хвилин; для дітей 6(7) року життя – 25- 30 хвилин. Під час занять проводяться 2- 3 хвилини фізкультхвилинки.

Організація життєдіяльності дітей включала в себе гурткову роботу, трудову діяльність, самостійну художню діяльність, роботу з безпеки життєдіяльності. Проводились Дні здоров’я, тематичні свята, ранки, екскурсії на природі, музично – спортивні розваги, організовувалися конкурси, та виставки дитячих малюнків та поробок, різні квести.

Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу є одним із провідних напрямків роботи ЗДО. До початку навчального року відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму Михайло- Коцюбинської селищної ради, Михайло- Коцюбинською селищною радою, з допомогою Шибиринівського старостинського округу та працівниками закладу було проведено косметичні ремонти ігрової кімнати, роздягальні, спальні, харчоблоку закладу, підсобних приміщень та туалету, був обладнаний ганок ( покладена плитка).Також цього року було встановлено нові ворота, які замикаються.

Навесні 2020 року завдяки старості Шибиринівського старостинського округу та Михайло- Коцюбинській селищній раді на території дошкільного закладу було побудовано тіньовий навіс, пісочниця, а також навіс для сушіння білизни.

Дошкільний заклад забезпечений м’яким та твердим інвентарем, посудом та іншими господарчими товарами: придбані іграшки відповідно до віку дітей, деякий спортивний інвентар, методичні посібники, дидактичний матеріал, канцелярські товари.

Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування вихованців і працівників:

Одним з пріоритетних напрямків керівника є забезпечення соціального захисту, збереження та зміцнення здоров’я дітей і працівників закладу. Раціон харчування збалансований згідно вимог організму дитини в білках, жирах, вуглеводах, мінералах та вітамінах на добу.

У закладі дошкільної освіти здійснюється 3-х разове харчування з дотриманням норм натурального набору продуктів. Контроль, за якістю харчування здійснює засновник, відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Михайло- Коцюбинської селищної ради та відповідні органи охорони здоров’я.

Батьки або особи, які їх замінюють, вносили у 2019-2020рр. плату за харчування у розмірі 40 % від вартості харчування за день. Деякі батьки, або особи, які їх замінювали були звільнені від оплати за харчування дитини у порядку, визначеному діючими нормативно- правовими актами.

Дошкільний заклад підготувався до літнього оздоровчого періоду: розроблені ігри на свіжому повітрі з дотриманням дистанції між дітьми ( в зв’язку протиепідемічними заходами в нашому регіоні), планується завезення піску, придбали необхідну кількість дезінфікуючих і миючих засобів, іграшки для ігр з піском. Виносний спортивний матеріал: кеглі, скакалки тощо.

На харчоблоці працює кухар, який має відповідну освіту, та помічник кухара, який строго дотримується своєї посадової інструкції. Порядок організації харчування дітей здійснювався згідно чинного законодавства. Я та вихователі тримаємо на постійному контролі оплату за харчування, борги по батьківській оплаті відсутні. Продукти харчування та продовольча сировина надходять в ЗДО разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість. Завозять продукти регулярно. Заявки на них виконуються в повному обсязі. Графік видачі їжі з харчоблоку дотримується. Розподіл їжі за об’ємом протягом дня виконується. Щоденне меню складається з урахуванням наявних продуктів харчування. Строки реалізації продуктів дотримуються. Видача страв з харчоблоку проходить після зняття проби вихователем, помічником вихователя або медичною сестрою. Добова проба щоденно залишається на харчоблоці. Вихователі постійно ведуть планомірну роботу щодо формування навичок культури харчування дошкільнят, проводиться  консультативна робота щодо харчування дітей вдома.

Медичне обслуговування вихованців дитячого садка здійснюється старшою медсестрею Козел Т. П.. Відповідно до графіку, за наявності вакцин медсестрею надавалися направлення батькам вихованців для проведення щеплення дітям в умовах поліклініки, проводилися огляди лікарями-спеціалістами дітей старшого віку, антропометричні виміри дітей, оформлення карток до школи. Більшість дітей мають рівень фізичного розвитку, що відповідає стандартам.

Санітарно-освітня робота серед батьків проводиться через бюлетені, бесіди, консультації. Розроблено заходи спрямовані на адаптацію новоприбулих дітей, зниження захворюваності в осінній період, а також роз’яснювальної роботи серед батьків щодо ізоляції хворих дітей з дитячого колективу для швидшого їх одужання. Безпосередньо проводиться консультативна робота з батьками щодо оздоровлення дітей вдома та в умовах дитячого садка. Кожен працівник закладу 2 рази на рік проходить обов’язковий медичний огляд, який фіксується в індивідуальних медичних книжках. Згідно трудового стажу робітників надаються виплати по листам непрацездатності.

Педагогічним працівникам закладу надається щорічна відпустка з наданням матеріальної допомоги на оздоровлення - згідно діючого законодавства (ст.57) Закону України «Про освіту».

Відповідно до Закону України «Про охорону праці», було проведено навчання та перевірку знань працівників з охорони праці, повторні та позапланові інструктажі з охорони праці, з охорони життя і здоров’я дітей в ЗДО, пожежної безпеки, надання першої медичної допомоги.

Робота педагогічного колективу та всіх робітників ЗДО щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні та програми виховання і навчання дітей від трьох до шести(семи)років «Українське дошкілля», яка спрямовує роботу педагогів на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Ми вважаємо, що тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі.

Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ЗДО.

Щороку по завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнюють одержані знання у своїх творчих роботах ( малюнки, вірші, творчі оповідання), які розміщують на тематичному стенді.

Мікроклімат в колективі можна визнати добрим.

Кожен працівник добросовісно відповідає за свій об’єм роботи, з відповідальністю відносяться до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків. Творча атмосфера у колективі відповідає високому рівню професійності працівників. Провідним у роботі дошкільного закладу є забезпечення фахового удосконалення щодо формування освіти, реалізації принципів її гуманізації, демократизації, переорганізації процесу навчання та головне - розвитку особистості дитини.

Надання соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей:

На початок навчального року було складено та надано до управління освіти списки дітей пільгових категорій: діти з багатодітних сімей отримували харчування – з 50% знижкою, діти, батьки яких знаходяться в зоні АТО харчувались безкоштовно, діти з малозабезпечених родин, за пред’явленням відповідних документів , харчувалися безкоштовно.

Випадків виробничого та дитячого травматизму, за звітний період, зареєстровано не було.

Керівником та вихователями постійно введеться планомірна робота по налагодженню співпраці з кожною сім’єю. Проводився “День відкритих дверей”, а також  батьківські збори, консультації.

Варто відмітити, що в річному плані планувалася робота по оптимізації взаємодії педагога з батьками та громадськістю, метою якої є забезпечення колективного підходу у роботі з батьками по формуванню особистості дитини щодо ефективного впровадження Базового компоненту дошкільної освіти «Українське дошкілля».

Цей рік для нашої країни став нелегким випробуванням для освіти вцілому. Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №2113, наказу Міністерства освіти і науки України №406 від 16.03.2020 «Про організаційні заходи для запобігання поширення коронавірусу COVID-19», та з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 були запровадженні жорсткі міри, такі як карантин, перехід вихователів на дистанційне навчання, розробленні профілактичні та дезінфекційні заходи щодо запобігання поширенню коронавірусу COVID-19.

Наш весь педагогічний колектив намагався пристосуватись до нових умов праці та викладанні нового матеріалу для вихованців. Була створена група для батьків та їх дітей для взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу, створювались різні відео для кращого засвоєння матеріалу, робили різні поробки, вчили вірші, пісні, проводились бесіди, роз’яснення для батьків та дітей.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь