Звіт керівника Ведильцівського ДНЗ «Дзвіночок» Лебедєвої А.І. «Реалізація завдань за 2019-2020н.р.»
Звіт керівника Ведильцівського ДНЗ «Дзвіночок» Лебедєвої А.І.
«Реалізація завдань за 2019-2020н.р.»
Освітньо-виховна робота
Діяльність закладу регламентується відповідно до Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Державного стандарту дошкільної освіти нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти, програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. № 305, наказами Міністерства освіти і науки України від 28.10.2008 р. № 985 «Про затвердження Інструкції з організації охорони життя і здоров'я дітей у дошкільних навчальних закладах»; наказу Міністерства науки і освіти України від 15.08.2016 №974 «Про затвердження Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України», інструктивно-методичними листами: «Про режим роботи дошкільних навчальних закладів» (від 24.01.2007 р. № 1/9-36), «Про організацію обліку дітей дошкільного віку» (від 07.05.2007 р. № 1/9-263), « Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період» (від 16.03.12 року №1/9-198 ), Статут ДНЗ.
Всього виховується та навчається 15 вихованців. З них п’ять випускники.
Від 3 до 6 – 15 дітей; від 3 до 4 – 3 дітей; від 4 до 5 – 5 дітей; від 5 до 6 – 7 дітей.
Особливі категорії: діти тих хто перебував в зоні АТО – 1 дитина.
Діти із багатодітний сімей – 3 дитини.
Якісний та кількісний склад працівників в 2019-2020н.р:
Лебедєва Аліна Іванівна – Завідувач Ведильцівським ДНЗ;
Руда Катерина Анатоліївна – Вихователь Ведильцівського ДНЗ;
Рак Людмила Іванівна – Помічник вихователя;
Колесник Наталія Петрівна – Машиніст з прання та ремонту спецодягу;
Корзун Аксенія Михайлівна – Кухар.
Педагогічний колектив працює над проблемою: Адаптація сільських дітей дошкільного віку до соціуму
- продовжували роботу щодо створення умов для всебічного розвитку особистості дитини використовуючи інноваційні технології під час діяльності дітей.
- удосконалювали роботу щодо фізичного виховання через різні форми рухової активності та основ валеологічної культури.
- удосконалювали знання дошкільників щодо національно-патріотичного виховання шляхом створення відповідних умов для розвитку духовно-моральних якостей, емоційно-ціннісного ставлення дітей до рідного краю, Батьківщини
У садку постійно проводяться загартувальні процедури, під час освітньо-виховного процесу, під час прогулянок підтримується рухова активність дітей, проводяться дні здоров’я, розваги у організовану діяльність(заняття) вводяться фізкультхвилинки.
У освітньому процесі закладу дошкільної освіти використовуються такі основі форми роботи з дітьми: заняття інтегровані і комплексні, міні заняття; в ігровій діяльності пріоритет надаємо творчим, розвиваючим іграм, іграм-драматизаціям, іграм з елементами праці та художньо – творчої діяльності та іграм за правилами.
Розвиток логіко-математичного мислення, інтелектуальної готовності до навчання в школі здійснювався під час проведення занять з використанням різноманітних логічних завдань, дидактичних та розвиваючих ігор, вправ , а також в повсякденному житті.
Освітня лінія мовлення дитини спрямовується на формування у дітей лексичної, фонематичної, граматичної, діалогічної та комунікативної компетентності. Звертаємо увагу на розвиток дрібної моторики кистей рук, координації рухів очей і рук, фонематичного слуху, ознайомлення із словом, реченням, складом і звуком.
Освітня лінія у Дитина у світі культури . Сприяє розвитку природних нахилів, творчих здібностей, обдарувань, творчої уяви, фантазії також розглядається в контексті становлення дитячої особистості. Реалізація завдань відбувається на організованій діяльності, святах, розвагах під час самостійної художньої діяльності. В цих формах комплексно використовуються твори театрального, літературного, музичного та образотворчого мистецтва в контексті загальнолюдської та національної культури.
Освітня лінія Дитина у соціумі є духовно-моральне розвиток дошкільників пробудження в них гуманних почуттів особистості, формування морально-вольових якостей, норм і правил поведінки.
Завдання трудового виховання є формування емоційної готовності до праці, елементарних умінь і навичок в різних видах праці.
Невід’ємна складова змісту освітнього процесу – пізнавальний розвиток. Він здійснювався повсякденному житті дитини та на організованій діяльності(занятті) з мовленнєвого розвитку, навчанні грамоти і формуванні елементарних математичних уявлень, ознайомлення дитини з природним довкіллям та навколишнім світом.
Також в садочку проводився гурток «Пластилінова краса», один раз на тиждень в другій половині дня, на якому діти закріплювали знання з занять та вчились нових технологій ліпки із пластиліну, тіста та глини.
В закладі проводилися музичні та спортивні свята та розваги: Новорічна казка для малят, Ми спритні та завзяті, Хлопці- козаки, дівчата- квіточки, тошо. Були екскурсії до бібліотеки, на харчоблок та на свята до школи. Старших дошкільників знайомили зі школою та класом і їхньою першою вчителькою, але підготовку в школі( в класі) діти не пройшли в зв’язку з введенням карантину на території України.
Педагогічні працівники в період карантину тісно працювали з батьками, надавали цікаві консультації онлайн, пропонували участь в конкурсах, надсилали цікаві ігри для цікавого дозвілля вдома.
Всі працівники виконували косметичні ремонти закладу та працювали над вдосконаленням своєї ділової документації на час карантину.
Стосовно матеріально-технічної бази закладу слід відмітити, що вона поступово покращується. Заклад забезпечений миючими засобами та канцелярією. Куплено: ноутбук, москітні сітки та навий змішувач в буфет. Також придбали дошку для малювання, доповнено куточок для фізичного розвитку доріжкою здоров’я, цікавими іграшками. Зроблено в садочку куточок з українською символікою (скатертина, українська хата, рушник вишитий, віночки, національний посуд, дидактичні ігри). Оновлені куточки для батьків а саме: зроблено стенд з фотографіями, та оновлено стенд з пожежної безпеки, також є батьківська енциклопедія, яка постійно оновлюється. Розроблено дидактичні ігри. Звичайно в ході подальшої роботи педагогічному колективу закладу необхідно буде продовжувати творчо працювати над збагаченням методичної бази, необхідної для впровадження в роботу Базового компонента.
Організація харчування
З метою забезпечення виконання норм харчування затверджене перспективне меню, складена картотека страв, на всі продукти є сертифікати якості продукції.
Діти в садочку харчуються триразово: сніданок, обід і полуденок.
Вартість дітодня в 2019-2020році на день складала 25.00 грн. З яких 40% (10 грн) за рахунок батьківської плати, а 60 % (15 грн.) за рахунок коштів селищного бюджету. Щодо пільгових категорій: повністю звільняються від батьківської плати родини, де є учасники бойових дій (1 дитина); та зменшуються на 50% плата для батьків, у сім’ях яких троє і більше дітей віком до 18 років(3 дитина)., малозабезпечені сімї , які оформлені в Чернігівському управлінні соціального захисту населення
Плануємо: Закупівлю обладнання для ігрової та фізичної діяльності згідно типового переліку обов’язкового обладнання , навчально-наочних посібників та іграшок ЗДО.
- заміна вікон групової кімнати;
- придбати пилосос.