A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Михайло-Коцюбинська об’єднана територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

ВІД ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ – ДО НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Дата: 22.02.2019 15:59
Кількість переглядів: 196

Головною рушійною силою  переходу  від ЗНЗ – до НУШ є сучасний, креативний   вчитель – це наставник , який має мотивували і надихати , це лідер і менеджер, який завжди має йти вперед, удосконалюватися, щоб стати кращою версією себе.

22 лютого 2019 року відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму був проведений семінар для вчителів  початкових класів спільно з керівниками закладів освіти М-Коцюбинської громади .

Зі вступним словом  звернулася до присутніх начальник відділу Лідія Гаєвська. Теоретичну складову семінару «НУШ: удосконалення освітнього процесу( з досвіду роботи ЗОШ №5 Печерського району міста Києва)» розкрила методист відділу Лариса Загрива.  На семінарі  підіймалися питання  теорії та практики впровадження Концепції «Нова українська школа», нормативно-правове забезпечення функціонування закладів загальної середньої освіти в умовах децентралізації.

Протягом семінару педагоги та керівники закладів  обмінювалися  думками  щодо шляхів успішної роботи української школи  та  удосконалення  професійної компетентності. За допомогою «колеса ролей» визначили особисті риси притаманні вчителям НУШ.

 

За інформацією  відділу освіти,

молоді, спорту, культури і туризму 

Михайло-Коцюбинської селищної ради.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь